مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 10:552021-01-23سياسي

«خمیران انزلی» و شیرابه هایی که هنوز روی زمین است


نماینده بندرانزلی در مجلس، با اشاره به وضعیت کارخانه کمپوست و شیرابه هایی که مردم روستای خمیران را اذیت می کند، گفت: متاسفانه علی رغم پیگیری هایی که انجام شده مسئولین ذیربط هنوز اقدام جدی انجام ندادند.

- ایسنا/گیلان نماینده بندرانزلی در مجلس، با اشاره به وضعیت کارخانه کمپوست و شیرابه هایی که مردم روستای خمیران را اذیت می کند، گفت: متاسفانه علی رغم پیگیری هایی که انجام شده مسئولین ذیربط هنوز اقدام جدی انجام ندادند.

احمد دنیامالی در جلسه شورای بهداشت شهرستان بندرانزلی که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با انتقاد از عملیاتی نشدن لایروبی شنبه بازار روگا، اظهار کرد: تاکنون علی رغم همه پیگیری ها هیچ کدام از دستگاه هایی که مسئول کار هستند پای کار نیامده و با توجه به گذشت چندین ماه از این قضیه، هنوز اقدام عملیاتی شروع نشده است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه بهداشتی کردن روگا مجموعه آب و فاضلاب لاینی که باید در محور شنبه بازار به لاین غرب بکشند، برای ما بسیار حائز اهمیت است، افزود: باید این خط لوله شروع شود تا بتوانیم فاضلاب را جمع آوری کنیم.

دنیامالی، با تاکید بر لزوم پرهیز از ورود مجدد فاضلاب به رودخانه های لایروبی شده، ادامه داد: امکانات زیربنایی باید ایجاد شود تا بتوانیم فاضلاب را جمع آوری کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خمیران انزلی» و شیرابه هایی که هنوز روی زمین است

«خمیران انزلی» و شیرابه هایی که هنوز روی زمین است